Duit Tabung Nak Pergi Holiday Kat Bandung

Rabu, Februari 25, 2009

Back Together

I'm so happy right now sebab my hubby dah balik jb semula. Eventough aku x sure berapa lama dia akan berada di jb at least aku rasa secure sebab aku akan jumpa dia everyday. Dah lama sangat tak menikmati kehidupan berumahtangga. Dah lama x masak untuk suami. So, from now on aku akan dapat balik job lama sebagai chef. Before this, bukan aku x masak tapi biasa la setakat untuk makan sendiri, masak yang senang jela, xpun makan megi or roti. Tapi, bile hubby dah depan mata ni kenalah singsing lengan memasak untuk dia. Nasib la laki aku tuh x cerewet soal makan. Ape jek yang aku masak mesti dia makan walaupun ikan bilis goreng dgn kicap (lauk feveret aku tuh ...). Aku harap sangat pasni dia xkan kena outstation lagik tapi sebagai orang yang dh mengenali jadual kerja dia aku confirm habis projek kat jb ni mesti dia kena g kl semula. Arghh !! Tension betul la ... But nevermind la kan ... dia kan cari rezeki yang halal untuk family. Aku kenalah redha. So, sementara dia ada kt jb ni, aku kenalah menjadi isteri mithali ... huhu ... Semoga perkahwinan yang kami bina ni akan berkekalan sampai hujung nyawa ... InsyaALLAH !! Amin !!

Tiada ulasan:

LinkWithin

Blog Widget by LinkWithin