Duit Tabung Nak Pergi Holiday Kat Bandung

Selasa, Februari 17, 2009

Jalan-Jalan at Ikea

Aku memang suka jalan-jalan kat Ikea nih. Sambil jalan boleh tengok idea2 baru untuk hiasan dalaman. Nak apply kat umah aku ler .. huhu ... Laki aku lagi la suka coz memang bidang dia. Dia kan carpenter. So, dia pun suka la tengok2 showroom kat Ikea nih. Dia pon sama macam aku.. try cari idea baru untuk our house. Jom jalan2 kat IKEA ...




~ my hubby sungguh asyik dia meninjau kabinet itu ~



~ my hubby tengah testing meja ( meja nih bagus ... boleh tukar size )



~ kami sempat posing masa pusing2 di IKEA ~



~ nape muka laki aku tension jek ( aku tau ... sebab kalau dah g IKEA nih confirm la kena kuar duit .. huhu ... ) ~



~ sume orang shopping sakan ~



~ suka idea ni untuk bedroom ~



~ so much to choose ... bed department ~



~ kerusi kat sini pon comey2 ... nasib la aku naik bus ... kalau x memang aku angkut ~



~ kuali yang aku beli di IKEA ... murah jek ... RM16.90 ~



~ ni sebenarnya roller untuk perangkap habuk binatang ... just RM4.90 ~



~ ni pulak plastic container ~

Tiada ulasan:

LinkWithin

Blog Widget by LinkWithin