Duit Tabung Nak Pergi Holiday Kat Bandung

Khamis, Februari 26, 2009

My BFF

Aku ramai kawan. Aku kawan dengan sume orang yang nak kawan dengan aku. Yang xnak kawan dengan aku ... boleh g mampos !!! Hahaha ... Tapi aku ada a few friends yang sangat2 aku sayang and hargai bersahabatan mereka ...


1) Siti Sapinah bt Abd Ghani



~ aku dah lama kenal minah sorang nih ... aku rasa masa drjah 6 lagik. Tapi aku start geng kamceng dengan dia masa form 1. Sampai skrg dia adalah rakanku yang tercinta. Dialah tempat aku mengadu nasib, kongsi suka dan duka aku. Tak lama lagik dia nak kawin ... aku harap persahabatan kiteorg akan kekal sampai bile2. Aku doakan semoga perkahwinan yang akan dia bina akan berkekalan sampai menutup mata.


2) Noor Hazareeda bt Zainal Abidin



~ ni sorang lagik member kamceng aku. Dia ni garang, cakap lepas tapi sebenarnya dia baik ati. Suka tolong kengkawan. Dia pun tempat aku kongsi segala kehidupan aku. Dia ni dah ada bf tapi belum ada ciri2 nak kawin. Dia adalah rakan aku yang paling kurus dan aku rasa dia semakin kurus setiap ari... huhu ... kesian dia ...


3) Raja Norhafizah bt Raja Ismail



~ dia ni adalah antara rakan aku yang ada gaya, mutu dan keunggulan. Dia skrg bz nak jadi artis. Dia dah ada bf dan akan brkahwin very soon ... i hope !! Dia adalah rakan aku yang paling problematic. Tiap2 ari ada jek drama dan konflik. Patut pun jadi artis ... huhu .. Dia ni kepala gile2 dan suka berangan. Degil pun yek jugak la. Apepun dia memang best !!

2 ulasan:

mumy berkata...

knp x termasuk dlm ur bff list ek??hihikhik

nedza berkata...

eii sideh lah... mana gambo aku... xde pun... aku bukan kwn ko ehhh.........

LinkWithin

Blog Widget by LinkWithin