Duit Tabung Nak Pergi Holiday Kat Bandung

Isnin, Mac 23, 2009

Tag Dari Kazen Pulak !!



11 Perkara Yang Orang Tak Tahu Pasal Aku

( susah gak tag ni ... ;p )



1) Aku suka beli barang yang aku tak perlu pastu aku menyesal

2) Tido yang ganas berpusing2 tahap gaban !!

3) Jarang sekali mahu mengemas rumah kecuali tgh rajin giler or rumah dah macam hampeh

4) Suka main mesej dengan suami compare dengan phone call

5) Pakai cermin mata besar masa kecik2 dlu (bile tengok gmbr lama, adus ....)

6) Cepat moody kalau jumpa orang yang perangai macam taik !!

7) Kalau marah suka senyap (bertahun lamanya pun xpe)

8) Kalau nak kuar umah, boleh menukar baju berkali2 (kononnya nak cr yang sesuai, lastly pki jugak baju yang memula ... sungguh sengal aku ini)

9) Selalu demam or tak sedap badan kalau husband gi outstation

10) Tak suka basuh, jemur dan sidai baju, leceh tol la ...

11) Berangan sebelum tido (aktiviti wajib sejak kecil lagik)



~ Saya nak tag GG, Adah, Yatie, Nenny, Rina dan semua yang membaca entry ini ~

2 ulasan:

mumy berkata...

uiks..baru je siap tag td..dh ade tag lain plak...

MissZahrah berkata...

1) Aku suka beli barang yang aku tak perlu pastu aku menyesal> ak pasti, suma org pn tahu....

2) Tido yang ganas berpusing2 tahap gaban !!> haha...yg ini family kita tahu...hahahhahah

3) Jarang sekali mahu mengemas rumah kecuali tgh rajin giler or rumah dah macam hampeh> bini shapa la ni.....

4) Suka main mesej dengan suami compare dengan phone call> tu r...kalo call dh meleret2 laks...huuu

5) Pakai cermin mata besar masa kecik2 dlu (bile tengok gmbr lama, adus ....)> haha...biase r...tp skang da ok pn....

6) Cepat moody kalau jumpa orang yang perangai macam taik !!> hahah...moody...bagus...

7) Kalau marah suka senyap (bertahun lamanya pun xpe)> samalah den....

8) Kalau nak kuar umah, boleh menukar baju berkali2 (kononnya nak cr yang sesuai, lastly pki jugak baju yang memula ... sungguh sengal aku ini)> haha...biase r tuh....

9) Selalu demam or tak sedap badan kalau husband gi outstation> alolo anje nyew....

10) Tak suka basuh, jemur dan sidai baju, leceh tol la ...> haha...same r...sib bek pkai mesin...kalo tgn??hahhahah

11) Berangan sebelum tido (aktiviti wajib sejak kecil lagik)> suma org pn begitu (i guess)...kecuali la da nantuk sgt...huuuu

LinkWithin

Blog Widget by LinkWithin