Duit Tabung Nak Pergi Holiday Kat Bandung

Isnin, April 13, 2009

Airmata Gugur Lagi



Huhu ... macam yekyek jek aku punya tajuk entry nih. Jangan bimbang, aku menangis bukan sebab aku sakit ker, terluka ke ape ... it's just that aku baru menonton filem Hindustan yang paling aku minat giler. Dah berpuluh kali aku rasa aku tengok cerita ni still airmata aku macam air hujan. Belum mula lagi dah bergenang airmata sebab dah boleh bayangkan setiap adegan dalam filem tuh!! Filem yang membuatkan aku menangis berkali2 ini adalah .......




Meleleh2 airmata aku ... belum sempat kering, meleleh lagik ... Aku dah boleh hafal dah ape yang terjadi dalam scene seterusnya. Haha .. aku ni memang soft-hearted, memang mudah menangis lebih2 lagik benda2 yang melibatkan family nih.

Aku akan terus menonton cerita ni selagi boleh .... coz aku tak pernah jemu. Adik aku pon layan gak, teman aku menangis sampai bengkak2 mata !!

4 ulasan:

adekz berkata...

la ko nih nk meleleh la plk..but story tu mmg best ar..

adekz berkata...

wazz up?lame x on9

adekz berkata...

wazz up

adekz berkata...

wei aku da ade bllog la..tp x bley aapear

LinkWithin

Blog Widget by LinkWithin