Duit Tabung Nak Pergi Holiday Kat Bandung

Isnin, April 27, 2009

Kalau Dah Bosan, Aku Rasa Nak Tido Jek But End-up Main Game Handphone Berharga RM8

Ermm ... itulah aktiviti aku bile ada waktu lapang (actually memang lapang sentiasa since jadi fulltime housewife). Dahlah bangun pagi lewat, tengahari jek setan mulalah bergayut balik kat bulu mata aku yang tak berapa nak lentik nih. Dipaksa-paksanya aku tutup mata. Tapi, yang herannya ... bila kepala dah kat bantal taknak plak membuta. Terkebil-kebil mata pandang siling yang macam haram tuh !! Pastu bile dah bosan, start main game kat handphone yang aku beli dengan harga haram jugak iaitu RM8. Sampai kena marah aku dengan En. Rizal sebab dia kata membazir. Seperti biasa, aku buat muka tak bersalah jek sebab bil telefon dia yang bayar, bukan aku ... hahahha. Jangan marah hah !!

Tiada ulasan:

LinkWithin

Blog Widget by LinkWithin