Duit Tabung Nak Pergi Holiday Kat Bandung

Jumaat, April 10, 2009

Kecik Hati Dengan En Rizal

Aku kecik hati dengan En Rizal sebab : -

1) Dia tak kasi aku pegi Kuantan minggu ni sebab rumah sewa dia ramai orang!!
~ sebenarnya dia malas nak layan aku ... ;(

2) Bila dia balik keje, selalunya dia ber'sms' dengan aku, tapi arini dia cakap dia mengantuk !!
~ sebenarnya dia nak berborak dengan kengkawan dia ... ;(

3) Dia banyak soal bila aku cakap aku nak kuar dengan kawan esok !!
~ sebenarnya dia macam taknak kasi kuar ... ;(


2 ulasan:

naurah makwa berkata...

huhu..dia cemburu kut..cemburu tanda sayang tu..

Mz_Rizaliza berkata...

naurah makwa : agaknyala ... saya memang sayang dia ... hehe !!

LinkWithin

Blog Widget by LinkWithin