Duit Tabung Nak Pergi Holiday Kat Bandung

Rabu, April 01, 2009

Kena Lagik !!


Masa aku xde kat umah aritu, kucing aku si L telah bergaduh lagi. Kali ini agak teruk. Tapi tidak dapat dipastikan siapakah yang telah menyerang kucingku itu. Balik dari Kuantan, aku terus tengok dia. Kesian ... jalan pun mcm tempang jek sebab kaki dia luka. Badan dia calar2 and kepala dia pon luka sampai berlubang xde bulu !! Sungguh kejam si pelaku serangan itu ... Tapi, arini dia dh macam ok sikit la. Itupun x serik2 nak main kat luar. Geram tol aku !!


1 ulasan:

MissZahrah berkata...

cian giler...huuu

LinkWithin

Blog Widget by LinkWithin