Duit Tabung Nak Pergi Holiday Kat Bandung

Rabu, April 01, 2009

Kuantan Part 2


Kesinambungan entri aku last week ...

Aku bertolak ke kuantan menaiki bus maraliner kul 6.00 ptg. Punyalah lama nak sampai. Kul 12 t/malam baru sampai. 6 jam aku dalam bus. Nak patah pinggang aku. Tapi bile sampai, nampak husband aku, hilang sume rasa penat. Berbaloi... huhu !!

On Sunday tu pagi kiteorg pegi karnival Jom Heboh. Ingatkan pegi awal pagi takyah nak bersesak. Jap lagi, orang lain lagi awal dari kiteorg. Dahla panas, aduss !!! Aku x pusing lama pun. And tak beli ape2 pun. Borink arr !! Pastu, kiteorg gerak gi Berjaya Megamall. Jalan2, pusing2 and makan2. Aktiviti wajib apabile berdua dengan husband mcm biasa la .. tengok wayang !! Habis jek wayang, kiteorg gerak pegi Kuantan Parade laks. Memang perit la !!!!! Takde ape yang menarik. Nak cr kedai kasut Mixit or Summit pun xde ... jauh sekali Elle or Guess ... hahahha !!Dah penat jalan2, kiteorg pun balik ...

Malam isnin lak, my hubby bawak aku g Teluk Chempedak. Oleh kerana pegi pun dh malam, x nmpk ape pun kecuali bunyi ombak. Yang kelakarnya, tepi pantai ada Mc'D and KFC. Besar gile lak tuh !! Kiteorg pusing2 amik angin pastu balik.

Aku balik JB on Tuesday ... terpaksa menempuh 6 jam lagik !! Arghh tensionnyer ... Sedih giler masa nak balik tuh!! Hubby aku sampai kena pujuk aku ... dia cakap weekend ni dia cuba balik. Harap2 dia dapt amik cuti. Lagipun this Sunday, our niece nak bertunang. Ok lah, tu jek coretan perjalanan aku ke Kuantan. Next time, cerita lagik !!

LinkWithin

Blog Widget by LinkWithin