Duit Tabung Nak Pergi Holiday Kat Bandung

Rabu, April 15, 2009

Makin Pemalas

Tajuk entry di atas adalah ditujukan untuk diri sendiri !!

Kenapa aku jadi begitu ... ???

Sebab :-

1) Sejak bapak aku tinggal bersama aku, dia yang masak. Pagi2 dah masak makan tengahari .. . so korang bayangkanlah kul bpe dia masak untuk breakfast ... huahuahua ...

2) Tak perlu bangun awal, sebab En. Rizal takde ... so boleh tido sampai sakit kepala.

3) Memang aku saja memalaskan diri ... dengan harapan ... takde harapan !!


TOLONG !! TOLONG JANGAN CONTOHI AKU !! TAK BAIK MALAS-MALAS !!





~ inilah bapaku sayang yang sangat rajin ... sila abaikan perempuan sebelah dia tuh ... perempuan itu sangat ehem ehem pemalas *wink*wink* ~

4 ulasan:

sitiZ berkata...

konperm..ko adalah idola aku..sbb time hari kje klu bleh nk buat cm ko..nk tdo..bgun lmbat..pastu ader org masak..perrghh..gile happening..huuhuhu

Dayu berkata...

seronon nye
ayah ada kat umah
bestnya

*jgn malas sgt2 nanti terbiasa. balik umah mertua terkantoi

Mz_Rizaliza berkata...

sitiZ : terharu aku kerana menjadi idola ko .. uwekk !! ko x boleh ... nnti ehem ehem pn. paridah kasik melayang 1 periuk baru TAU !! hahahahha ;P


dayu : thanks sudi singgah ... tula ayah kiter mmg rajin sehinggakan anak dia ni jadi lemak. hubby pon dh bising sebab biarkan jek ayh masak. huhuhu ..

Adahjay berkata...

aku x mls! kolah yg mls! lalala haha tau xpe! ape mau jadik ngan kite ni!

LinkWithin

Blog Widget by LinkWithin