Duit Tabung Nak Pergi Holiday Kat Bandung

Khamis, April 23, 2009

Ya !! Hari Ini Saya Yang Masak ...



Kenapa tetiba aku rajin ?!

Sebab, En. Rizal sudah kasi jelingan maut satu kali sama aku semalam ...

En. Rizal tanya sape yang masak, dengan muka senang hati aku jawab la ... ** ayah !! **

Dengan takde rasa bersalah yang mendalam, dia terus cakap sambil memberikan jelingan ... ** apalah ayang nih, nape asik ayah jek yang masak ?! **

Ler ... salah ker ??? Takpe, take it easy ;p

Hari ini, aku dengan kerajinan berkobar2 tahap dewa cipan, telah memasak makanan kegemaran En. Rizal iaitu : -

Sambal Ikan Cencaru


Silalah En. Rizal menjilat pinggan nanti.

Puas hati ?!! Bagus !!!

1 ulasan:

Chooyaya! berkata...

La... cinonetnya gambar... tak puas tengok ler...

LinkWithin

Blog Widget by LinkWithin