Duit Tabung Nak Pergi Holiday Kat Bandung

Jumaat, Mei 15, 2009

Aku Sedang Sakit

Jangan risau !! Bukan sakit ape ... tapi sakit MALAS. Sejak 2-3 hari ni, aku terkena penyakit nih. Serba serbi tak kena. Nak buat apa pon takde feel. Nak basuh baju, MALAS. Nak lipat baju, MALAS. Nak update blog, MALAS. Nak kemas rumah, MALAS. Nak siapkan hantaran bakal-puan-CT, MALAS. (Nota kepada bakal pengantin, jangan worry, everything will be settle by end of next week *aku confident jek*)

Arghhh !!! MALAS LAH segala-galanya. Aku pon tak tahu kenapa. Cuaca kot (hahahha ... x boleh blah salahkan cuaca!!). Aku nak mintak tolong pada sesiapa yang ada ubat untuk kesakitan aku nih, sila poskan ubat itu ke rumah aku, alamat cari sendirik.


Esok Hari Guru.

Itu jelah nak bagitau.

Sweet, right ?!

Hahahahhaa *gelak sambil guling-guling depan notebook*

Dah Dah Dah. Nak sambung main dengan kucing !!

1 ulasan:

Adahjay berkata...

malas ade ubat ke?? self conscious jerlah yg bleh help!

LinkWithin

Blog Widget by LinkWithin