Duit Tabung Nak Pergi Holiday Kat Bandung

Selasa, Mei 19, 2009

Habis Semua Aku Jual

Aku buat jualan barang terpakai aku kat SINI. Ada yang dah dijual dan ada yang dah dibook. Banyak jugak baju-baju dan handbag yang aku dah kumpul selama ni rupanya. Semua barang yang aku jual tu memang dah tak digunakan lagik because of dah outdated (hahaha kekadang tu baru 3-4 bulan beli aku rasa dah outdated). Dari menyemak dalam wardrobe aku (sebab aku memang suka beli baju, beg, kasut dll yg dipakai hanya 2-3 kali sepanjang umur), baik aku jual even some of them aku jual dengan harga yang sangat murah compare dengan harga sebenar. Jual kat internet ni kira bagus gakla sebab nak cari direct buyer bukan senang. So, kalau korang ada barang terpakai nak dijual, boleh klik link kat atas tuh !!

1 ulasan:

Adahjay berkata...

haha bagus2 tingkatkan usaha anda!!!

LinkWithin

Blog Widget by LinkWithin