Duit Tabung Nak Pergi Holiday Kat Bandung

Selasa, Jun 09, 2009

Entry Untuk My BFF ... Hari-Hari Terakhir Sebelum Kau Bertukar Status


To my dear Siti ...

Oleh kerana sekarang ko dah tukar status, aku ucapkan 'WELCOME TO THE CLUB' !!
Amacam ?? Seronok ?? Aku tau ko seronok, ko tak perlu nak propaganda, okeh !! Hahaha ...
Anyway, selamat jugak ko bersuamikan En. Anwar Fathi itu. Sesungguhnya korang memang perantin kanak-kanak. Hehehe ...

Specially for you ... gambar2 beberapa hari sebelum ko hilang status sebagai anak dara ...




~ penat aku menunggu ko setting rambut, walaupun rambut ko agak gampang selepas itu, kan kan kan ~


~ waiting for our spa treatment @ SPA MANJA ~


~ amik gambar dulu la kan ... ~


~ macam aku pulak yang nak jadi perantin ~


~ sungguh fresh lepas treatment ... merah2 muka aku kena picit dengan minah jawa tuh ~


~ kita makan2 kat Vivo ... confirm la ko belanja kan ... ~


~ aku bagi ko peluang la gedik depan aku sebab pasni tak tahu la bila kite boleh macam ni lagik ... ;( ~


Tiada ulasan:

LinkWithin

Blog Widget by LinkWithin