Duit Tabung Nak Pergi Holiday Kat Bandung

Jumaat, Jun 05, 2009

Si Tua Yang Gampang !!

Pagi ni macam biasa la ... beli suratkhabar Harian Metro. Baca tajuk utama dia. Terus selak mukasurat yang berkenaan. Sambil baca berita tu sambil maki hamun dalam hati. Memang gampang betul si jantan tua tuh. Bukan setakat gampang tapi vavi, sibai dan sebagainya. Dahlah rogol cucu sendiri, siap offer rakan2 rogol sama. Tak ke HARAM J****H namanya tuh. Kalau budak tu dah baligh, dah ada body, t****k mantap, punggung melentik mungkinlah logik menaikkan nafsu setan dia, tapi ini budak 5 tahun. Nak cakap lancar pun belum tentu.

Sakit hati aku baca berita2 macam ni. Geram, marah !! Rasa macam kalau jumpa jantan tua tak sedar diri kubur-kata-mai tu, memang aku potong 'anu' dia bagi anjing makan. Entah anjing selera entah tidak. Memang gampang !!

Dunia zaman sekarang memang perlu syak wasangka. Tak boleh anggap orang tu baik walaupun nampak macam baik. Aku takde anak perempuan, tapi aku ada 2 adik perempuan. Memang aku risau. Kalau diaorang pegi mane2, aku memang akan mengepoh nak tahu lokasi diaorang setiap 2 jam (or less). Kalau diaorang still tak balik jugak on time, aku akan menelepon dan sms diaorang setiap 5 minit. Mungkin pada orang lain, aku ni macam menyusahkan tapi aku takkan berkomporomi dalam hal yang macam nih. Aku bertanggungjawab terhadap adik2 aku. Biar diaorang rasa aku mengawal hidup diaorang dari menyesal tak sudah nanti.

Aku berharap dan berdoa semoga tiada lagi mana2 perempuan menjadi mangsa kerakusan lelaki. Rasanya kaum wanita wajib amik kelas mempertahankan diri. Kalau ada orang kacau, kasi tendang 'anu' dia kuat-kuat, biar mati pucuk. Hahahahhaha ... ;p

2 ulasan:

mumy berkata...

setuju sgt2!!

yatiyahya berkata...

memang tahap gampang! binatang pon tak ada perangai jijik macam ni..!

LinkWithin

Blog Widget by LinkWithin