Duit Tabung Nak Pergi Holiday Kat Bandung

Sabtu, Jun 20, 2009

Update

Takde cerita baru nak update. Just baca blog kengkawan jek.
Kalau ada cerita nanti aku update.
Hari ni nak balik kampung En. Rizal.
Mak mertua dah komplen sebab lama tak balik.
Padahal bukan jauh pun ... sorry yek, mak !!
Harap-harap ada durian kat kampung.
Gian giler nak makan.
Jahat tak, balik kampung sebab nak makan durian.
Bukan sebab rindu kat keluarga mertua.
Tak jahatlah cuma tak sopan.
Sabar eh, mak.
Malam ni kami sampai.
Kami tau mak rindu dekat anak menantu kesayangan mak nih ... (perasan!!)

1 ulasan:

captain_zed berkata...

Mak mertua dah komplen sebab lama tak balik <- tanda2 menantu feveret la tew~ tahniah! bole la ko tunjuk skill wat roti hotdog kat mentua, sure terbeliak mata.. hoho

LinkWithin

Blog Widget by LinkWithin