Duit Tabung Nak Pergi Holiday Kat Bandung

Isnin, September 14, 2009

Weekend ... BBQ Style !!


Program : Jalan2 cari pasal ...

Venue : Jusco Bukit Indah

Artis Jemputan : Me n En. Rizal


******************************************************



" nak beli sendiri tak mampu, kita guna yang free jela .... hahahaha !! "




" buka puasa @ BBQ Chicken ... yumyum ... ;) "




" oleh kerana takut tak dapat tempat duduk, wajib pukul 4.00 ptg dah buat reservation !! "




" suka pakai baju yang dibeli kat LONDON tuh ??? "
p/s : boss En. Rizal yang present baju tu, dia x mampu lagi nak pegi LONDON !!





" saya sudah direserved ... huhu ;p "




" pose ala gedik tak cukup ruang, screen kamera kecik sangat "




" aktiviti wajib ... bergambar dengan menampilkan ciri2 kesedapan makanan yang diorder ... "




" sume gambar ada menu saya "



__________________________________________________________



INI IKLAN ( TIADA KENA MENGENA DENGAN CERITA DI ATAS ) :


" walaupun dalam plastik, ini hasil kreativiti saya ... bukan beli kat kedai, dari last year nak buat tapi tak sempat ... "



" nahh !! saya bagi lagik sekeping ... kalau nak order sila call ... huahuahua !!



" inipun hasil kerja saya ... saya suka menjahit manik supaya baju saya terserlah ke'cun'annya !! "

1 ulasan:

mumy berkata...

sempat lg ke kalu nk tolong jahitkan manik kt baju kite?? hikhik

LinkWithin

Blog Widget by LinkWithin