Duit Tabung Nak Pergi Holiday Kat Bandung

Isnin, November 30, 2009

En. Rizal Outstation Lagik ...

Ouhh ... En. Rizal outstation lagi ... :(

Kali ni dia ke Cameron Highlands. Sumpah!! Kalau aku free macam dlu2, confirm aku akan follow dia ke sana ... hehe ...

Orang selalu tanya aku tak bosan ker duduk rumah sorang2 kalau En. Rizal terpaksa keje luar lama2. Ermm ... nak kata tak bosan tipulah kan, bosan jugak tapi aku dah biasa dengan benda tu jadi takde lah rasa sangat bosan or sunyi ke apa. Kekadang, nak hilangkan bosan aku suka window shopping sorang2. Tapi ni dulu la, masa belum jadi babysitter. Sekarang ni, siang dah kawan ... malam pulak memang selalu tido awal sebab tersangat penat.

Aku demam sebenarnya hari ni tapi still jugak nak bukak blog. Aishh .. kalau sehari tak jenguk blog ni rindu rasanya. Bukan ada benda nak cerita sangat pun tapi rindu nak baca blog rerakan seperjuangan ... hehehe ... poyo !!

Aku ingat nak jugak pergi Cameron hujung minggu ni sebab En. Rizal lama kat sana ... Agak2 boleh amik cuti tak eh ??? Hehehe ...

1 ulasan:

ZIANA ♥ FARREL berkata...

bestnye cameron..xpnah gi lagik sbb dulu duk genting..tp org ckp cameron best kan?

LinkWithin

Blog Widget by LinkWithin