Duit Tabung Nak Pergi Holiday Kat Bandung

Jumaat, November 20, 2009

Hari Ini Aku Malas Nak Masak ...

Hari ini aku dah cakap dengan En. Rizal aku malas nak masak. Dah lebih 2 minggu aku masak, sampai dah tak tahu nak masak ape. Aku ajak dia makan kat luar. Dah pilih dah nak makan kat mane. En. Rizal senyum jek bila aku cakap aku nak makan kat tempat ni. Nasib la restoran ni ada bukak cawangan baru dekat dengan UTM tu, kalau tak jenuh aku nak kena pegi highway. Tapi sebelum En. Rizal bersetuju, dia dah kenakan syarat supaya hari Ahad ni duduk rumah jek, kemas apa yang patut. Alaaa .... baru berangan nak pegi Jusco Tebrau. Mencik betul laa ... Oleh kerana tekak nak sangat makan benda tu, terpaksa la jugak bersetuju dengan syarat tersebut ... Takpe takpe ... Aku akan pujuk jugak En. Rizal supaya pegi Jusco Tebrau. Hehehe ;p





nak makan kat sini la ... hehehe ...




... dan nak makan benda ni ... yumyum ...



2 ulasan:

ZIANA ♥ FARREL berkata...

oh...sedapnyer!!!post kat kluang skit!!
sedihla kat kluang xde.. :(

mumy berkata...

nnt singgah umh eh hantarkan burger whopper black paper..:)

LinkWithin

Blog Widget by LinkWithin