Duit Tabung Nak Pergi Holiday Kat Bandung

Sabtu, Disember 05, 2009

Aku Rindu Sayang KAMU



Terus terang aku cakap .. aku sangat rindu sama En. Rizal

Dah seminggu dia pergi buat kerja kat Cameron ... niat hati nak ke sana jugak tapi masa dan keadaan tidak mengizinkan

Semenjak dia buat kerja kat sana memang tak sempat nak bergayut-ing or sms-ing lama2 sebab dia terlalu banyak kerja. Dia balik kerja pun dah pukul 12 tgh malam, aku pun dah tido ... tu yang tak sempat nak bergosip-ing ...

En. Rizal bagitau mungkin dia akan balik dalam minggu ni. Haih ... cepatlah masa berlalu ...

Aku ada kirim En. Rizal belikan strawberry dan kaktus. Dia cakap strawberry tak berapa nak cun sebab musim hujan tapi kaktus banyak dan cantik2. Tak sabar tak sabar ;)

Sayang ... sila balik cepat sebab I rindu sama U ... hihihi ...

Tiada ulasan:

LinkWithin

Blog Widget by LinkWithin