Duit Tabung Nak Pergi Holiday Kat Bandung

Jumaat, Disember 11, 2009

Bila ...

Kau wajib pergi berehat/bercuti bila :


1) kau rasa otak kau dah tepu takat didih

2) kau rasa nak lempang kucing hitam yang selalu jenguk-jenguk kat tingkap rumah kau sebab dia nak ngurat kucing betina kau

3) kau rasa nak bakar dekoder Astro sebab asyik tayang cerita yang sama sampaikan anak orang yang kau jaga cakap macam ni "ibu, cite ni dh main kan semalam kali ..." di mana maksudnya "ibu, cerita ni dah tayang banyak kali kan ..."

4) kau rasa nak jual segala perabot dalam rumah kau tapi suami kau tak bagi sebab takde peruntukan nak beli perabot baru

5) kau cemburu adik kau dah beli tiket nak pergi Sabah bulan Mac tahun depan pastu boleh pulak dia tak ajak kau ...

1 ulasan:

ZIANA ♥ FARREL berkata...

wakakkakakaka...lawakla ko!

LinkWithin

Blog Widget by LinkWithin