Duit Tabung Nak Pergi Holiday Kat Bandung

Sabtu, Disember 05, 2009

Bulan Akhir ... Tercapaikah Azam Anda Tahun Ini ???

Ouh ... dah bulan Disember kan ??? Bulan terakhir dalam setiap tahun. Bulan paling seronok untuk kanak2 sebab cuti sekolah ... boleh rileks dari membaca dan belajar tapi jangan sampai over enjoy sudah. Selalunya masa2 macam ni lah ibu bapa amik kesempatan bawak anak2 pergi bercuti. Bulan ni jugak selalu hujan, banjir sana sini ...

Cakap pasal penghujung tahun ni, nak tanya la sikit ... azam anda tahun ini dah tercapai ker ?? Aku ?? Ouh ... malu lah nak cakap ... ;p

Aku sebenarnya berazam hangat2 tahi ayam jek. Aku buat ikut rasa suka dan aku tak buat pun ikut rasa suka. Ikut mood. Tak bagus, kan ?? Jangan ikut perangai aku okeh ...

So, kalau azam anda belum tercapai tahun ni takpe ... cuba lagik tahun depan. Masih ada masa untuk segalanya. Ceh ceh ... pandainya aku menasihati orang ... Sila pergi cermin muka anda dulu, Pn. Faizah ...

p/s : dah buat list ke azam tahun depan ?? kongsi sikit ... ;)

1 ulasan:

shahlyna berkata...

wah..!! ieja, nie blog azam baru erk..??
Good job..!!! keep it up..!!

^_^

LinkWithin

Blog Widget by LinkWithin