Duit Tabung Nak Pergi Holiday Kat Bandung

Rabu, Disember 30, 2009

Kedai Makan Online



** Ini Adalah Entri merangkap Iklan Tidak Berbayar **


Pada sesiapa yang berada di kawasan Johor Bahru dan berniat untuk mengadakan apajua majlis secara kecil-kecilan, bolehlah berkunjung ke Kedai Makan Online aku untuk membuat tempahan pelbagai jenis menu.

Sebenarnya, sejak jadi suri rumahtangga ni, aku adalah buat perniagaan makanan secara kecil-kecilan. Takde niat pun nak publish or buat blog. Tapi ALHAMDULILLAH, disebabkan permintaan terhadap khidmat aku ni mendapat sedikit sambutan, jadi aku rasa baik aku ambil peluang untuk maju lagi setapak dengan mengiklankan perkhidmatan aku itu di alam maya. Menjana pendapatan sampingan kata orang ;)

Jadi, bagi sesiapa yang berminat bolehlah hubungi aku. Tapi diingatkan sekali lagi, aku masih baru dalam bidang ni, baru nak bertatih, jadi perkhidmatan agak terhad. By the way, terima kasih pada kawan-kawan yang bagi sokongan dengan meng'order' makanan dari aku. Silalah order lagi ... hehe ...

2 ulasan:

mumy berkata...

time nk order..asik xde je..

Ieja RizaLiza berkata...

hehe ... sori la nenny .. timing x kena la ...

LinkWithin

Blog Widget by LinkWithin