Duit Tabung Nak Pergi Holiday Kat Bandung

Isnin, Disember 14, 2009

Playground ;)


Hari : Jumaat

Masa : 4.30 petang

Tempat : Taman Permainan


~ dapat jugak bawak Azeem dengan Aiman main kat taman permainan ... itupun sebab adik aku ada. so, boleh la tolong jaga budak2 ni. nak harap aku sorang memang confirm tak jejak kaki kat taman tu. selalu main kat depan rumah jek sebab aku takut bawak pergi jauh2 kalau takde orang lain teman. mana tidaknya, Azeem dan Aiman ni aktif, tak terkejar pulak aku nanti ... meh la jemput tengok gambar2 semasa kami bersukaria di taman ... arghhh seronoknya jadi kanak2 ... huhu ;) ~








kids together with my sister, LUN a.k.a Bibik for the day





errr ... tuan tanah kedaung confirm arr nak enterframe ...















Tiada ulasan:

LinkWithin

Blog Widget by LinkWithin