Duit Tabung Nak Pergi Holiday Kat Bandung

Isnin, Januari 11, 2010

Makan-Makan @ Wan Nuraini's Place

Sabtu lepas, dapat undangan makan-makan dari my childhood friend a.k.a geng rapat time sekolah dulu. Sapelagik kalau bukan, Wan Nuraini atau lebih dikenali sebagai Wan Kepoh. Kenapa Kepoh ??? Sebab dia memang sangat kepoh and suka gosip2 dan mulut dia memang becok !! Perangai kau dah menurun kat anak kau, Wan !!

Actually, makan2 ni sempena 29th birthday dia 7hb lepas tapi dia taknak mengaku sebab malu dan dia tak beli birthday kek (aku kecewa tau!!).

Macam2 menu ada. Salah 3 darinya hehe ... adalah meehun goreng, roti jala dan puding yang ditempah dari aku. Menu lain ada yong taufu, kuih2 dan kek serta buah (buah pun dia soh aku belikan).

Memang seronok arr dapat makan free tapi yang paling seronok adalah jumpa kawan2 dan duduk mengimbau kenangan lalu. Itulah adalah aktiviti wajib kami, ulang2 cerita yang sama walaupun dah beribu kali tapi still cerita2 itu mengundang gelak dan ketawa mengilai. Macam kat rumah sendiri !! Aktiviti bergambar confirm arr wajib sebab sorang2 dah memang camera freak !! Yang jadi photographer semestinya Encik-Encik Suami yang sangat bersabar dengan kerenah Puan-Puan Isteri mereka ini. Nasiblah, Encik-Encik Suami 'ngam' dan 'boleh masuk' antara satu sama lain.

Bila dah ditapis, banyak gambar yang takbolehdigunapakai kat sini sebab banyak sangat gelak, muka ada yang senget, ternganga, tepejam mata ... so yang kat bawah ni jelah yang elok untuk tatapan umum !! Jom tengok piccas ...




Bachelor yang mendapat undian tertinggi malam itu, Shawal together wif Yus, Haza and Wan (yang belakang tu ... )



kawan-kawan yang masih bersama ...
front (left to right) : Yus, Wan, Haza and Siti
back (left to right) : me, Elis and Nenny



mereka2 yang aku kenali seawal sekolah rendah
(OMG !! Nenny la yang paling lama aku kenal ... since darjah 2 ... it's almost 21 years since i have known her ... how time flies !!)



geng2 panjat pagar sekolah dan jugak geng lepak kat Arked makan mee bandung dan ABC Cik Timah (i miss those days !!)


8 ulasan:

adekz berkata...

mmg happening!

sitiZ berkata...

bestt..sume dh jadi kepoh..

ZIANA ♥ FARREL berkata...

nape aku macam kenal wife shawal tu arr???sape ek??

Ieja RizaLiza berkata...

shawal belum kawin laa ... yg lain2 tu bdk tun aminah la ...

ZIANA ♥ FARREL berkata...

oh ye ke??heheheh..silap bacala..ko kata "wif" aku perasan wife..kekekek...sape ek sebelah shawal tu??shawal tu dulu ade gak aku jumpe masa aku study uia..

Ieja RizaLiza berkata...

sebelah mana satu .. klu yg baju hitam pki spect tu yusaida ... yg hijau tu haza ... ;p

ZIANA ♥ FARREL berkata...

oh..yusaida..heheheh..xkenal!kekekek..tp haza aku kenal la babe!lain wan skrg..hehehhe...

mumy berkata...

best2 skali skali dpt gather2..

LinkWithin

Blog Widget by LinkWithin