Duit Tabung Nak Pergi Holiday Kat Bandung

Isnin, Januari 04, 2010

My Cousin's Big Day - Majlis Bertandang

majlis bertandang ke sebelah pihak lelaki berlangsung pada keesokan harinya di Melaka. Kat sana double celebration sebab, kakak pada Rashid (my kazen punya hubby) ni pun kawin jugak ...



make-up kat sebelah lelaki ok-oklah cuma bab mata jek aku tak berapa nak gemar, dah macam pelakon wayang cina time bulan perayaan hantu pulak !!



first time tengok orang sanding ramai2 macam ni ...



si rashid ni aku peratikan ... sume gambar dia tak pandang kamera, nape dik oi ???



ok.fine.aku redha jek aku kena berdiri kat belakang, pastu muka aku tak nampak.kecik hati selama 20 minit ... ;(

4 ulasan:

ZIANA ♥ FARREL berkata...

hahahaha...xpe..aku still tau ko yg mana satu kat gambar tu..hehehe..

IZZATUL HANIS AHMAD berkata...

knp cousin akak xsenyum pun...sush nk tgk dia senyum...xhappy ke?

Ieja RizaLiza berkata...

izzatul : dia hapy sgt cuma dia tgh sakit masa majlis ni ... dlm gembira terpaksa berduka jugak ...

IZZATUL HANIS AHMAD berkata...

owh...yeke...kciannye

LinkWithin

Blog Widget by LinkWithin