Duit Tabung Nak Pergi Holiday Kat Bandung

Isnin, Januari 04, 2010

My Cousin's Big Day - Sanding

Align Centerbaju kau meletop seh ... berkilau2 tapi boleh tak kau duduk betul2 tak dah macam orang bongkok ...



jangan tanya aku. aku pun tak paham kenapa muka budak dua orang ni boleh ada. hehe ... actually kiteorang ni macam pakej ... it comes with the friendship ... macam kazenmu kazenku jua la ... macam tu ... paham ??? tak paham ??? xpe ... buat2 paham jek !!



perantin lelaki sampai ... tolong abaikan si pemegang bunga manggar tu ...



perantin cool cuma pengapit perantin lelaki tak cool sebab pakai cermin mata hitam. kau ingat kau mat cool, mat cool kawanku ke kalau pakai cermin mata hitam ?? tak, okeh !! (p/s : gg, sape tuh?? sedara rashid ker ... aduih mampos aku kalau dia baca entri ni ... hahaha ...)



proses menepung tawar



kanak2 berebut duit syiling ... macam nak join sama tapi kerana takut jatuh susuk, so tuan tanah kedaung terpaksa melupakan hasrat tersebut ... hahaha ... banyak kau punya susuk !! dosa tau !!



menuju ke meja makan



alahai malu2 pulak kau ini, perantin !!



the best 'kompang' team ever ... pilihan lagu yang sangat COOL ...



kenapakah semua gambar masa kau potong kek, kau tengok kamera lain ?? kau ingat kamera aku brand'sek' ker ??? brand SONY CYBER-SHOT ok !!



ok.ok. tak bagi chance nanti cakap dengki pulak. mak+bapak perantin perempuan ni adalah makcik+pakcik yang juga sangat COOL ... sebab mampu melayan anak sedara seperti tuan tanah kedaung ini ...



my lovely sisters2 yang sudah berangan nak kawin tapi takde calon pun ... tapi serius seh, bila tengok adik2 perempuan aku ni, terus sedih sebab kitaorang takde mak, sangat cemburu melihat mak perantin yang sibuk ke sana-sini demi anaknya ... kalau adik2 aku kawin, akukah yang paling sibuk ??? wait n see ... ;)



tuan tanah kedaung dan cinta-hatinya wajib la ada dalam entri ini



kau berdua dah tak tahu nak buat ape kan ??? meh sini aku dera untuk berposing seperti ...



ini ... dan ...



ini jugak dan banyak lagi tapi sebab bateri kamera tuan tanah yang ada brand sangat tu dah mampos, terpaksalah mengharapkan copy dari ikhsan perantin nanti ...

6 ulasan:

sitiZ berkata...

yeeaahhh..kzen mu kzen kami jua..hahahah..muke dua ketul yg xde kena mengena ngan darah daging korng mmg akan ada..muahahahah..SELAMAT PENGANTIN BARU FATIN..

Ieja RizaLiza berkata...

hahaha ... lu x keje ke beb ???

ZIANA ♥ FARREL berkata...

cantekla baju merah itam tu..mmg tgh trend agaknye skrg ni..dh ramai gak aku tgk pengantin pakai....
tp nape pengantin pompuan macam nak xnak je senyum??/hehehe..

Ieja RizaLiza berkata...

ogy ... dia tgh sakit ... kan ada entry aku pasal ilmu hitam tu, dialah yang kena ... kesian sgt kat dia ...

ZIANA ♥ FARREL berkata...

oh...dia ke yg kena??alamak...siannyer..sorry..aku xtau...so dh baik ke??

Ieja RizaLiza berkata...

blm sepenuhnya ... manusia dengki ... selagi dia tak puas selagi tu dia hantar lagik ...

LinkWithin

Blog Widget by LinkWithin