Duit Tabung Nak Pergi Holiday Kat Bandung

Selasa, Januari 19, 2010

Sekadar Berkongsi ...

Got this from my e-mail ...


*click picture for better view*





p/s : bukan nak memalukan sesiapa tapi renung2kan sebagai pengajaran untuk kita bersama ...

2 ulasan:

ZIANA ♥ FARREL berkata...

nama natrah tu mcm aku kenal je..
tp ni sume sbg pengajaran...mintak dijauhkn...

Adahjay berkata...

x kisahlah yg si Natrah ni nak jatuhkan budak2 ni. tp yg aku pelik org len x nak kwn ngan dieorg semata kerana kerja kedai dobi gile x munasabah!!! ape mslhnye...kalo cuci jamban skali pun x menjadi masalah pun....x phm sesetgh manusia ni! rezeki halal malu plak!!!!

LinkWithin

Blog Widget by LinkWithin