Duit Tabung Nak Pergi Holiday Kat Bandung

Selasa, Februari 02, 2010

Aktiviti Paksa-Rela

Hehe ... Last Sunday, aku berdating bersama Encik Rizal setelah dia bekerja pada hari Ahad selama 3 minggu berturut-turut sebelum itu. Aku paksa dia untuk tidak bekerja dan aku rela mengajak dia merewang di Jusco Tebrau ... my favourite place !! Sebab tu nama aktiviti ini dinamakan Aktiviti Paksa-Rela (baca dengan nada macam Doreamon keluarkan barang dari kocek ajaib dia!!)


Aktiviti pada hari itu adalah KAROK dan TENGOK WAYANG !!



acara karok dimulakan oleh Encik Rizal dengan mendendangkan lagu ntah ape tak ingat yang penting lagu orang dulu-dulu



acara berduet ... padahal aku tak ikhlas sebab nanti tak puas nyanyi ... haha giler jahat punya bini !!



gambar nak menggelikan orang lain #1



penuh perasaan tak ke penuh perasan ???



nampak sangat aku tepek sebaldi bedak kat muka aku sebab sangat kontra dengan kaler muka Encik Rizal padahal dua-dua hitam legam manis




gambar untuk menggelikan orang lain #2 ... hepp ape geli-geli !!



tunggu turn nak masuk wayang, selamba jek amik gambar sedangkan orang lalu lalang ... arghhh ada aku kisah !!?



lagik sekali, bukti kenapa compact powder aku cepat habis !! bahaha



tengok Adnan Semp-It ... memang best giler !! Sape tak tengok lagi, silalah pergi ... sokonglah industri filem tempatan ... uwekkk !!


3 ulasan:

aidahusnaruslan berkata...

loving couple gitu kak ieja.hehe.best la,nak jugak *wink*

ZIANA ♥ FARREL berkata...

rajin laki ko layan paksa rela gitu...

Ieja RizaLiza berkata...

aida : hehe tankiu tankiu

ogy : mau tak paksa rela klu muncung aku ni dah boleh cecah hidung !! haha

LinkWithin

Blog Widget by LinkWithin