Duit Tabung Nak Pergi Holiday Kat Bandung

Jumaat, Februari 26, 2010

Benci Aahhh

I really hate it when sometimes i have to do something i didn't like and i have to pretend that i love doing it. Benci gila tau tak. I am only human. I can't lie to myself that i do feel like idiot when i have to put a fake smiles everytime it happens. I just hate it !! Arghhhh !!

Fahamlah sikit perasaan aku. Aku pun ada hati, ada jantung, ada limpa yang nak dijaga. Takkan memanjang nak jaga hati, jantung dan limpa orang lain. Cuba kalau aku yang paksa kau. Kau tak suka kan ??

Tension arr. Benci aaahhh.

Kalau kau nak tahu, bukan senang nak berpura-pura tau. Aku sendiri pun tak suka nak berlakon ala-ala primadona ni. Tapi, kadang-kadang perasaan aku ni tak boleh aku sembunyikan. Tu yang aku nak hangin jek lebih-lebih lagi kalau terpaksa berdepan dengan orang-orang yang boleh menambah takat didih aku.

Tolonglah faham. Jangan paksa.

Arghhhhh !!

1 ulasan:

sitiZ berkata...

ko pesal..??kasi cerita la..yok lepak..

LinkWithin

Blog Widget by LinkWithin