Duit Tabung Nak Pergi Holiday Kat Bandung

Rabu, Februari 10, 2010

Cuaca Oh Cuaca 2

Dua tiga kucing berlari hari kebelakangan ini, aku rasa semacam. Buat apa pun tak kena. Baring salah, duduk salah, berdiri salah. Entah kenapa entah. Rasa resah. Kadang-kadang rasa mengantuk tapi biji mata ni taknak pulak lelap bila dah baring. Kadang-kadang rasa lapar tapi bila pergi dapur bukak fridge terus hilang selera.

Mungkin masih dalam mood panas kot. Milo pulak dah habis stok. Tu yang tak dapat nak buat milo ais sebaldi. Nak harap minum air masak memang tak berapa nak lalu laa unless ada ais. Pergh !! Memang laju jek aku teguk. Bila batuk, barulah sedar diri tapi sekejap jek. Rasa dah ok sikit, laju jek aku ajak Encik Rizal pergi Jusco semata-mata nak minum Chocolate Blog kat Cool Blog tu. Macam ketagih pulak !! Bahahaha ...

Rimas jangan cerita lah. Rasa nak mandi selama 24 kali sehari. Kalau rumah aku ni ada bath tub, confirm aku duduk berendam dalam tu sampai kecut. Mesti best kan ... letak bunga-bunga, letak minyak aromaterapi, pasang musik klasik ala kat spa tu ... layan !! Berangan tak hengat siot !!

2 ulasan:

ZIANA ♥ FARREL berkata...

buat besen jadik bathtub...ok ape... ;-)

Ieja RizaLiza berkata...

haah ... klu ada besen sebesar badan aku ni ... klu ada memang aku beli !! hahaha

LinkWithin

Blog Widget by LinkWithin