Duit Tabung Nak Pergi Holiday Kat Bandung

Isnin, Februari 22, 2010

Europe ?? Are You Kidding Me ???

Align Center

Aku suka-suka hati amik kuiz ni kat Facebook. Nama kuiz ni 'Where Should You Go On Your Honeymoon'. Lepas dah jawab soalan-soalan dia yang ala-ala soalan UPSR sebab kacang giler, inilah hasilnya. Europe kau !! Europe ok !! Bahaha ... InsyaALLAH, memang aku ada berangan-angan disiang hari nak jejakkan kaki kat Europe ni tapi tak tahulah tahun, bulan, hari, jam, minit dan saat bila ... Tunggu kalau tetiba ada orang kaya yang dah gila baik hati nak sedekah kat aku SATU JUTA RINGGIT MALAYSIA, bolehlah kot 7-8 kali aku pergi Europe. Bulan ni dengan Encik Rizal, bulan depan dengan kawan-kawan ... aku belanja, bulan depan lagi dengan jiran-jiran ... aku belanja, bulan depan lagi dan lagi dengan sesiapa jek yang aku jumpa kat airport ... aku belanja sampai satu tahap aku balik Malaysia, makan pasir, minum air embun. Ok tak ??? Kalau rajin dan banyak masa macam aku, try arr buat kuiz tu ... nak jugak tau destinasi lain yang Facebook berangan-angankan bagi pihak korang !!

1 ulasan:

nedza berkata...

aku pun sama daaa...
faizah jom g Europe sesama...
hik!!hik!!

LinkWithin

Blog Widget by LinkWithin