Duit Tabung Nak Pergi Holiday Kat Bandung

Khamis, Februari 25, 2010

Jangan Lupa Lirik Yeah !! Yeah !!

Aku ni adalah pengkarok tegar *chehcheh poyo* kat Redbox, siap ada membership card. Dah ribu-ribu jugak la kot habiskan kat situ. So far, point dia pun dah ribu-ribu tapi aku dah tukar dengan payung. First time tukar payung berkaki tapi hilang. Aku tukar point lagi, amik payung jugak tapi payung dalam botol. Comel sangat. Sayang nak pakai sebab satu payung tu redeem point dia 500 which is equal to RM500. Gila gila !!

Sebenarnya nak cerita pasal benda lain. Cuba tengok tajuk entri. Aku rasa korang mesti pernah tengok rancangan tu kan. Siaran rancangan tu kat Astro Ria, diacarakan oleh Pak Nil tu. Tadi aku dapat email dari Customer Service Redbox. Sekarang ni tengah ada Audition rancangan Jangan Lupa Lirik tu. Hehe ... rasa macam nak try pulak. Manalah tahu kot-kot bernasib baik, ada peluang menang sampai RM1 Juta. RM1 Juta ok babe !! Boleh la aku beli rumah idaman dan melancong ke Europe !!

Sesiapa yang berminat boleh la join. Tak payah suara sedap-sedap sangat macam Dato' Siti Nurhaliza or Misha Omar, yang penting hafal lirik. So, mari menghafal lirik dari sekarang !! Dah dah pegi hafal lirik sekarang. Bergerak dari kiri ke kanan !!





* bagi yang ada kat JB, Audition akan diadakan pada tarikh dan di tempat yang aku dah gariskan tu. nak pegi nanti jangan lupa ajak aku eh ... *wink*wink*

1 ulasan:

ZIANA ♥ FARREL berkata...

go faezah go! muka ko masuk tv je aku hebah 1 kampung!hahahaha

LinkWithin

Blog Widget by LinkWithin