Duit Tabung Nak Pergi Holiday Kat Bandung

Jumaat, Mac 12, 2010

Cik Epal Tinggalkan Jejak !!

Dah lama nak post entry ni tapi asyik terlupa. Bila teringat ni terus jelah buat. Bukan apa pun. Saja nak bagitau, blogger comel dan famous amos Cik Epal telah meninggalkan jejak kat blog aku pada entri ni.




Aku suka baca blog Cik Epal ni. Penulisan dia sempoi gila. Sebab tu dia ramai followers. Dari cara penulisan, aku rasa dia ni jenis gonjeng (seperti apa yang selalu dia katakan tentang diri dia !!). Jenis manusia yang straight to the point. Jenis yang tak takut memberi pendapat walaupun kekadang pendapat dia tu mendapat reaksi negatif dari orang lain.

Biasa la kan .. manusia. Mana pernah suka tengok orang lain senang. Benda kecik pun dibesar-besarkan. Apapun aku memang suka dan sudah jatuh cinta sama ini budak or lebih sopan adik.

To Cik Epal ... teruskan berblog yek !! Akak love U lah !!

1 ulasan:

nedza berkata...

aku dh bc ckt2 blog dia
sempoi gilerz
tp best...selambe dek je dia
emm nk bc lagilah!!!

LinkWithin

Blog Widget by LinkWithin