Duit Tabung Nak Pergi Holiday Kat Bandung

Khamis, Mac 25, 2010

Haiyaa !! Wa Bukan Mr. Eng .. Wa Miss Talak Ong La !!

Gila tension sejak kebelakangan ni. Aku dihujani dengan panggilan telefon yang nak bercakap dengan MR. ENG !! Entah makhluk dari mana si Mr. Eng ni pun aku tak pasti. Sesuka hati sesedap rasa Carrot kek kat Secret Recipes dia jek nak guna no hp aku. Mencik betul la !!

Kalau yang tukang buat panggilan tu jenis ada adab sopan santun berhemah tinggi takpe jugak. Ini semua macam ceti mintak hutang. Lagi lah naik darah aku ni sampai boleh buat sirap a.k.a menyirap. Nape menyirap ek ?? Tak menribena ke, menoren ke ?? Dah-dah melalut pulak.

Paling aku tak boleh tahan menyebabkan aku nak karate sesiapa yang berada berdekatan ialah setiap jam dapat call untuk cari Mr. Eng ni !! Weh aku bukan Mr. Eng la !! Tak paham bahasa Melayu ker ??



Jam Pertama :

Conversation 1

aku : hello

di sana : hello, boleh cakap dengan Mr. Eng ??

aku : sori, wrong number

di sana : Mr. Eng ada ??

aku : takde, takde. ini bukan no. Mr. Eng

*aku terus hang up*




Jam Kedua

Conversation 2

di sana : can i speak to Mr. Eng (cakap omputih la pulak !!)

aku : sori, wrong number

di sana : really ?

aku : really la ... saya tak kenal la sapa Mr. Eng ni. U ni dari mana ?? Bank ker ??

di sana : haah, saya ada urusan dengan Mr. Eng

aku : saya tak tahu la. dah bape kali orang call tanya pasal Mr. Eng

di sana : oklah nevermind. maybe i got wrong info

*aku hang up lagi*




Jam Ketiga

Conversation 3

aku : hello

di sana : can i speak to Mr Eng

aku : aiyooo ini bukan Mr. Eng la. U salah number.

di sana : ouhh sori ye cik. cik dah lama ke pakai no ni ??

aku : lama dah. dekat 4 tahun.

di sana : ouhh sori la. maybe wrong info or Mr. Eng is previous owner.

aku : hemm

* hang up lagik*




Tak sampai 10 minit, berdering lagik !! Tengok number private ... memang nak kena maki ni ...

Conversation 4

aku : i'm not Mr. Eng !! How many times i have to say that ?!! (panas jek hati !!)

di sana : erk .. saya nak bercakap dengan Cik Faizah

aku : erk .. ye saya .. sori, selalu dapat wrong call by private number ni. siapa tu ??

di sana : nevermind. saya dari Astro. Sila jelaskan bil tertunggak Cik ye dalam masa 2 hari.

aku : ok ( memang sia***, cakap dalam hati !! )

*hang up terus gi masuk toilet ambik wuduk. waktu zohor dah masuk.*



p/s : bayarlah bil Astro anda dengan kadar segera. kalau tak inilah akibatnya !! hahaha cilakak betul !!

2 ulasan:

captain_zed berkata...

HAHAHHAHHAHA **gelak dalam sinki..

ntah2 ada tulis no fon ko dlm toilet faizah..

lindamanje berkata...

hehe.. sia² org Astro tu kena maki... #$%(@ :p dah, dah... g bayo bil tu ehh...

LinkWithin

Blog Widget by LinkWithin