Duit Tabung Nak Pergi Holiday Kat Bandung

Isnin, April 26, 2010

Assalammualaikum

Dah 2-3 hari aku menghilangkan diri dari alam maya. Tak ke mana pun. Cuma bertapa kat rumah sebab serangan flu dan sakit tekak. Tu yang malas nak on lappy bagai. Rasa nak baring selama 24 jam. Rosak program nak karok bersama kawan-kawan. Tapi, tak kisah pun.

Bila kena sakit macam ni baru tau siapa kawan. Thanks to my BFF, Siti and Haza yang sudi menemani aku ke klinik serta mengambil berat pasal aku.

To my one and only Encik Rizal, terima kasih banyak-banyak sebab sanggup ambil cuti emergency, drive all the way from KL to JB sebab risaukan kesihatan isterimu ini. Terima kasih juga sebab tolong masak, kemas rumah dan yang sewaktu dengannya semasa I sakit. I love U la babeh !!

Tapi I nak mintak maaf jugak sebab U terpaksa melalui perkara yang pada I memang tak munasabah. I benci dengan situasi itu. I tak sangka, masalah kesihatan I boleh jadi 'isu besar' pada seseorang !!

Bak kata Siti, bersabar jelah, ini semua dugaan. Kita kena fikir positif. Tak gitu Puan Siti ??? Hahaha

Apapun, aku dah hampir sihat. Makan ubat ikut waktu walaupun rasa nak muntah hijau bila telan ubat. Terus doakan kesihatan aku yek !!

Sebelum aku chow ... nak promote bagi mereka-mereka yang kaki wayang macam aku. Sebelum IronMan 2 membuka tirai, why don't u guys check this film. Memang tak rugi. Worth the money !! Pada aku lah ... Tonton dengan tanggungjawab sendiri. Kalau korang rasa tak best, tiada tuntutan atau surat-menyurat akan dilayan ! Bahahaha ...




1 ulasan:

sitiZ berkata...

wsalm beb..hahahah..positif..aku dh tgok cte the losers..best..n aku gak dah bli tket iron man..hehehhe..sian cik haza..

LinkWithin

Blog Widget by LinkWithin