Duit Tabung Nak Pergi Holiday Kat Bandung

Selasa, April 20, 2010

Berita Basi

Ini bukan sari berita penting.

Ini hanyalah entry mengada-ngada sebab dah takde idea nak buat entry apa.

Korang masih ingat tak cerita pasal Cik Nokia 5610 aku yang rosak dulu tu ?? Masa tu ingat boleh betulkan sebab orang kedai tu cakap maybe upah baiki dalam RM100, rupa-rupanya dia rosak teruk. Nak betulkan, upah sampai RM400. Arghhh tak kuasa aku. Baik aku beli baru. So, tamatlah riwayat Cik Nokia 5610 itu setelah hampir 2 tahun berkhidmat untuk aku. Kiranya, Cik Nokia 5610 ni adalah handphone paling sekejap berkhidmat untuk aku. Siot betul. Dahlah nak beli dia sampai ke Plaza Low Yatt aku jelajah. Handphone lain aku beli termasuk kat Kipmart Tampoi jek, tapi bersara sekurang-kurangnya selepas 4 tahun.

Lepas tu, Encik Rizal belikan handphone CSL. Murah jek, RM150. Tapi takdelah camera ke 3G bagai. Memang just guna untuk incoming and outgoing call jek. Sedih gila !! Tapi takpelah, asal boleh bercakap dengan hantar sms.






Entah macamana, bila birthday aku yang lepas, tetiba teringin nak handphone baru. Hehe, teruslah aku mengecek kat Encik Rizal. Mula-mula dia macam taknak belikan, tapi lepas aku buat muncung 18 inci, dia pun setuju belikan itupun dengan syarat tak boleh mengada-ngada nak tukar-tukar yang lain. Kira kena pakai sampai mati lah. Bukan aku yang mati tapi handphone tu yang mati.

Hasil dari muncung 18 inci tu, dapatlah handphone pujaan. Model ni dah lama tapi entah kenapa macam jatuh cinta pulak. Ok. Boleh pegi toilet muntah kelabu taik hanjing hijau sekarang !! Bye ...




Tiada ulasan:

LinkWithin

Blog Widget by LinkWithin