Duit Tabung Nak Pergi Holiday Kat Bandung

Isnin, April 26, 2010

Kenapa La Aku Tertengok

Selalunya, petang-petang dalam pukul 6 aku dah bersidai kat pagar rumah jiran. Biasalah, sambil-sambil bawak Azeem dengan Aiman main-main kat luar, kitaorang mak-mak orang ni duduk la bersembang. Macam-macam topik dibualkan. Politik, isu semasa, sukan dan tak lupa juga gosip artis. Ni semua mak-mak kategori celik IT tau. Haha

Tapi disebabkan sejak kebelakangan ni selalu hujan waktu petang, jadi, aku dah tak berkesempatan nak duduk bergosip dengan rakan seangkatan macam selalu.

Jadinya ...

Tertengok lah cerita ni ... Adamaya !!

Betul weh, mula-mula tertengok, sudahnya ter'mengikuti' pulak.

Aku dah lama pencen tengok slot Akasia ni. Dulu-dulu memang hantu tengok slot ni. Nak-nak cerita Spa Q. Masa tu aku kerja, sanggup berhimpit dalam bas dengan ketiak masam sebab nak sampai rumah awal. Balik-balik rumah, bukan nak terus mandi ke masak ke apa, cari remote control TV dulu. Lepas tu, dok melanguk depan TV sampai la pukul 7.30 baru la terhegeh-hegeh nak mandi, solat dan masak makan malam untuk suami. Eh ?? Baru teringat ada suami rupanya !! Hancur hancur !!

Nampaknya, terkena lagi badi slot Akasia ni. Siot betul la. Aku ni jenis kalau dah tertengok satu cerita tu dan cerita tu menarik perhatian aku, memang aku payah nak tinggalkan. Lagi-lagi drama bersiri.

Sebab utama kenapa aku tertarik tengok cerita ni sebab cerita dia simple jek. Hero dengan heroin pun ala-ala sempoi gitu. Kalau hero dia Farid Kamil, confirm aku tak tengok !! Nasib hero dia Sein. Tu yang melekat tuh ... hahaha

Dahlah ... ni tengah layan Hindustan pulak. Rindu kat Shah Rukh Khan. Motif ??? Tetiba jek si gila ni tau !!





2 ulasan:

cheqna berkata...

same ngan cheqna..
dah melekat ngan citer ni.....
sweet kan citer ni..
salam kenal =)

yatiyahya berkata...

kiter pon suka sgt cerita ni..! nk tdo pon blh terbayang muka hero...hazab..hehehe!

LinkWithin

Blog Widget by LinkWithin