Duit Tabung Nak Pergi Holiday Kat Bandung

Rabu, April 28, 2010

Mari Mari Makan

Aku kan suka makan. Jadi, aku rajin jugaklah masak. Takde lah masak masakan yang hebat2 macam nasi beriyani ke nasi dagang. Cuma masakan biasa yang selalu dimasak oleh para isteri sedunia.

Hari ni aku sangat gembira sebab ayah dan adik-adik aku ada kat rumah. Sekali-sekala diaorang datang, memang aku akan masak special sikit. Bukan selalu jumpa diaorang. Ayah aku kerja as a site supervisor jadi selalu outstation luar JB. Adik-adik aku pulak, sorang kerja kat Bandar Penawar, sorang lagi study kat UKM. So, bila ada kesempatan jumpa ni, memang diaorang selalu suruh aku masak. Sebagai seorang kakak yang hebat, cemerlang, gemilang, terbilang baik hati, aku layankan je tekak diaorang.

Tapi, hari ni aku masak simple je. Aku masak ayam kicap. Memang favourite aku. Letak kentang banyak sikit. Yumyum ...

Memang syiok laa. Aku sendiri pun makan sampai bertambah. Hahaha ...

Mari Mari Makan !!




1 ulasan:

Aidi-Safuan berkata...

masak lebih sket. then pos laju kat rumah aidi. boleh? :p

LinkWithin

Blog Widget by LinkWithin