Duit Tabung Nak Pergi Holiday Kat Bandung

Selasa, April 20, 2010

SAYA MAHU BLOG SAYA DIJELAJAH OLEH BEN ASHAARI kerana




Firstly, aku nak ucap thanks pada Ben Ashaari sebab anjurkan segmen jelajah macam ni. Sangat bagus untuk memperkenalkan blogger baru pada dunia maya.

Sebenarnya, aku dapat tahu tentang Ben Ashaari dari blog Kak Haku. Memang sejujurnya, aku tak kenal siapa gerangan jejaka ini. Bila aku singgah blog dia, rupa-rupanya dia ni baru jek menceburkan diri dalam dunia blog, kalau tak silap baru 6 bulan macam tu lah, tapi dia punya rating memang tinggi gila. Aku yang dah setahun lebih berblogging ni pun tak pernah dapat rating macam tu.

Oleh yang demikian, aku nak dia jelajah blog aku untuk beri pendapat tentang penulisan aku. Aku memang suka tulis merapu. Aku tulis tentang kehidupan seharian aku. Blog aku ni lebih kepada peribadi. Kadang-kadang ada jugak aku selitkan sedikit info yang boleh dikongsi bersama selain daripada resepi yang tak berapa nak banyak pun.

Kalau boleh, aku nak Encik Ben Ashaari ni bagi pendapat bagaimana nak mempelbagaikan tajuk penulisan supaya orang yang baca blog aku taklah bosan kalau aku asyik cerita pasal hal peribadi aku bersuka-ria di sana sini.

Akhir sekali, hehe mestilah aku nak rating aku naik jugak macam Encik Ben Ashaari ni. Boleh menambah kenalan.


p/s : sesiapa yang berminat nak kena jelajah, bolehlah terjah blog Ben Ashaari

3 ulasan:

Azrul Hisham berkata...

salam ziarah dari blog ben ashaari :)

AKU berkata...

hehe..dia dah jelajah ko dah pon...hehe...

congratz!!!!!

mcjust.lol berkata...

waahh waahh nama kita sama la~ tapi saya faezah... ;)

LinkWithin

Blog Widget by LinkWithin