Duit Tabung Nak Pergi Holiday Kat Bandung

Selasa, April 27, 2010

Umur Aku 29 Tahun

Tak tahu kenapa tiba-tiba letak tajuk entri macam tu. Mula-mula ingat nak ltaip ain tapi tertaip lain. Tak kisah lah kan sebab itu kenyataan.

Sejak kebelakangan ini, aku selalu complain pada Encik Rizal tentang muka aku. Aku rasa muka aku ni tak bermaya. Macam pucat lesi. Tak glowing gitu. Haha

Aku rasa umur dah macam 39 tahun pulak.

Bukan tak guna produk kecantikan tapi tetap rasa tak puas hati.

Kalau korang tengok gambar-gambar aku yang telah diedit secanggih mungkin itu, tanpa tahu berapa umur aku, korang rasa berapa umur aku ??

Kadang-kadang aku rasa confident dengan diri aku. Kadang-kadang rasa rendah diri pulak bila tengok makcik-makcik yang umur dah 40 tahun tapi muka memang glowing gila kulit licin macam telur halus mulus rasa nak gigit.

Tapi, bila Encik Rizal cakap walau macamana pun rupa aku, dia tetap sayang kat aku, ok terus aku rasa akulah wanita paling cantik dalam dunia.

Ok. Lepas ni tiap2 malam aku pakai bedak sejuk dengan harapan muka jadi putih seputih salju tapi leher hitam. Sangat kontra, kan ?? Hahaha

Entah apa-apa aku merepek pagi-pagi ni pun tak tahu la. Mungkin disebabkan perasaan gemuruh nak pergi interview Khamis ni.

Bye.

1 ulasan:

Miss Izah Mohamed berkata...

KAK, CANTIK LUARAN XMENJAMIN APE2 PON.. YG PENTING DALAMAN CANTIK.. :)

SALAM ZIARAH..

LinkWithin

Blog Widget by LinkWithin