Duit Tabung Nak Pergi Holiday Kat Bandung

Khamis, Mei 27, 2010

Aku Dan Dia Di Masa Depan

Baru bangun tidur sebenarnya. Hari ni macam takde idea nak berblogging. Just singgah rumah kawan-kawan. Singgah punya singgah, terbaca entri Lyafrina pasal benda ni.

So, nak isi masa lapang aku pun saja buat.

Apa kebendanya ??

Ni hah ... website yang boleh tunjuk rupa kau 20 tahun akan datang. Kalau rajin dan takde kerja pergi la website ni. Senang je pun nak buat. Upload gambar, tak sampai seminit akan keluar gambar kau di hari tua.

Rupa aku dan Encik Rizal lagi 20 tahun macam ni kononnya ...


*macam makin tembam jek ??? awat hidung aku semacam tu ??? layan jelah*




*masih hensem hahaha ... kecik hati aku !!*

2 ulasan:

sirna berkata...

macam2 teknologi sekarang, apapun semua ni utk suka2 kan...sesekali layan benda camni boleh release tension

Cik Ct Fadzil™ berkata...

salam.. sis msih cute larh.. :)
hsband sis pn stil nsem.. :)
rupa xda pa2 sis.. klu d dnia kita mkin nsem, tp d akhrt kkal muda tuk slama2nya.. btl x? :)
moga sis bhgia dgn hsband.. :) wassalam..

LinkWithin

Blog Widget by LinkWithin