Duit Tabung Nak Pergi Holiday Kat Bandung

Selasa, Mei 11, 2010

Alamak !!

Hari aku tak baby-sit. Maybe the whole week aku cuti. So, lepas kemas-kemas rumah dan mana-mana yang patut, aku bantai membuta sebab penat wehhh.

Aku start tidur dari pukul 2.00 petang tadi. Dan jeng jeng jeng, aku baru jek bangun. Kepala pun senoneng lagi terus jek on lappy.

Betul-betul punya tidur. Konon-konon nak take a nap, sudahnya membuta dengan penuh perasaan. Hehe

Tapi takpe. Aku sensorang jek pun kat rumah. Kalau ada Azeem dan Aiman, confirm aku tak boleh tidur.

Bila bangun tidur, perut pun lapar sebab aku belum makan berat lagi. Breakfast tadi just makan nestum. So, tengah berfikir-fikir nak masak apa untuk makan malam since my younger sister balik dari Taiwan hari ni. Aku ni kalau ada teman nak makan, memang berselera. Ada jek menu yang terlintas dalam otak ni nak dimasak. Tapi, bergantung pada stok bahan mentah dalam fridge tu.

Tengok-tengok tadi ada ayam. Macam ingat nak masak Asam Pedas tapi takde daun kesum pulak. Aku ni kalau masak Asam Pedas takde daun kesum macam tak lengkap pulak.

Biarlah ayam tu defrost dulu, nanti dah duduk kat dapur tu, keluarlah idea nak masak apa.

Untuk alas perut ni, aku goreng drummet jek.

Ok, aku chow dulu.

Nanti aku update pasal lauk makan malam nanti.

Tiada ulasan:

LinkWithin

Blog Widget by LinkWithin