Duit Tabung Nak Pergi Holiday Kat Bandung

Rabu, Mei 05, 2010

Islam Jadi Mainan

Sedang berblogwalking, aku singgah blog Hawa.

Terus panas hati bila baca entri terbaru dia.

Memang dasar kafir laknat.

Macam-macam cara diaorang nak mempermainkan agama Islam.

Korang tengok sendiri gambar ni dan buatlah penilaian.

Aku nak gi minum Milo Ais jap.




5 ulasan:

aqamz berkata...

astaghfirullah..
semoga mereka bertaubat

nana berkata...

astarfirullahalazim~~ knp la org kafir laknat ni ske sgt mempersendakn islam?? tgk la balasan utk dorg kt akhirat nnti

Nisaeciz berkata...

memang s**l diorg ni! memang laknatullah!!

nak tgk apa yg kamu sudi komennn = Fenat terjah, dijelajah fulak??

Tanpa Nama berkata...

bagi negara barat segala yg terukir adalah seni.. walaupun berbogel itu juga di lihat sebagai satu seni (sbb tu lah dowg ni mmg suka berbogel tanpa ada perasaan segan silu walaupun bukan tujuan seni).. sdgkan agama mereka sendiri mereka persendakan dan tak hormat apa lagi agama islam.. sgt2 menyedihkan..

Adahjay berkata...

gile hina. dieorg ni kalo nak berseni pun agak2 lah kan. seni2 pun kene jugak jaga sensitiviti agama/orang len.

cuba kalo kita org Islam mengamuk, madang nak kata kite terrorist jer!!!!

superb BANGANG!!!!

LinkWithin

Blog Widget by LinkWithin