Duit Tabung Nak Pergi Holiday Kat Bandung

Jumaat, Mei 07, 2010

Macam Mana Ni ??

Penat dah aku perah idea nak menulis. Dah dekat setengah jam depan lappy tapi masih takde idea nak tulis apa.

Hari ini macam takde mood nak mengarut mahupun mencarut.

Sebabnya, separuh dari jiwa aku sudah berada di KL. Tak sabar nak jumpa orang kesayanganku itu.

Takpe. Nanti bila ada idea aku sambung balik.

Sekarang ni nak pergi basuh baju dulu. Macamlah basuh guna tangan.

Tiada ulasan:

LinkWithin

Blog Widget by LinkWithin