Duit Tabung Nak Pergi Holiday Kat Bandung

Sabtu, Mei 15, 2010

Siapalah Yang Nakal Sangat Ni ??

Rutin harian hari ini bermula jam 8.45 pagi. Agak lewat berbanding hari-hari biasa. Dah nama pun hari cuti, sengajalah aku lewatkan sedikit bangun tu. Bahaha

Lepas kemas-kemas apa yang patut, terus on lappy. Biasanya ada 3 webpage utama yang aku bukak. Yahoo! Mail, Facebook dan Blogspot.

Bila bukak Blog, confirm la bukak Nuffnang sekali. Saja nak tengok analytics. Eleh padahal nak tengok ada duit bertambah ke tak. Huhu

Then, aku klik kat keywords.

Ish ish ish

Terperanjat aku tau.

Siapalah yang nakal sangat type keywords macam tu. Dahtu sampai ke blog aku pulak tu. Ni semua mesti gara-gara entri ni.

Adik-adik, tak baik tau macam tu.

Dah, pergi belajar elok-elok. Belajar benda yang baik. Jangan main selak-selak kain kakak.

** Gelak, gelak, gelak **





2 ulasan:

Amanina berkata...

mentaliti orang zaman sekarang. suka search yang bukan2. hehh

Nur Hawa Mohd Zin berkata...

MashaAllah...nakal sungguh..ape nk cari tak tau

LinkWithin

Blog Widget by LinkWithin