Duit Tabung Nak Pergi Holiday Kat Bandung

Selasa, Mei 04, 2010

Tensi

Aku tengah tensi sekarang ini.

Banyak pulak masalah 'rumah' melanda hanya dalam masa 24 jam ketiadaan Encik Rizal.

Baru 24 jam Encik Rizal takde kat rumah. Kalau 24 hari macamana ?? Entah apalagi masalah yang datang aku pun tak boleh nak bayangkan.

Dahlah aku tak pandai nak selesaikan semua masalah itu.

Bengang betul la.

Terpaksalah aku mengharungi 2 minggu yang akan datang dengan mencipta daya kesabaran yang tinggi sebelum segala masalah itu dapat diatasi.

Tapi, mampukah aku ??

Insya-ALLAH.

Di mana ada kemahuan, di situ ada highway jalan.

Sekian.

Wassalam.

2 ulasan:

Kie-yu berkata...

Encik rizal ke manakah?

Ieja RizaLiza berkata...

encik rizal outstation ... hehe =)

LinkWithin

Blog Widget by LinkWithin