Duit Tabung Nak Pergi Holiday Kat Bandung

Selasa, Jun 29, 2010

Apa Adanya

Salam pagi Selasa !!

2 hari aku meninggalkan blog kesayangan tanpa berita.

Sesuatu berlaku pada aku sekeluarga sepanjang ketiadaan aku di dunia maya. InsyaALLAH kalau berkesempatan, aku akan kongsikan kisah itu.

Hari ini aku cuba menjalani hidup apa adanya.

Cuba membetulkan kesilapan lalu.

Cuba menjadi manusia yang lebih baik dari semalam.

Tetiba pagi-pagi ni macam emosi pulak.

Hehe

Dah dah pergi buat kerja. Aku pun nak pergi sambung tido kerja ni.

1 ulasan:

AngahSayang2314 berkata...

tak pe mungkin ada sebab kenapa tak ber blog kan??? macam angah la.. last week

LinkWithin

Blog Widget by LinkWithin