Duit Tabung Nak Pergi Holiday Kat Bandung

Ahad, Jun 06, 2010

Berakhir dan Bermula

Esok Isnin. Bagi yang bekerja, selamat bekerja kembali setelah bercuti 2 hari. Bagi yang sambung cuti sempena cuti sekolah ni, selamat bercuti sakan.

Aku pun esok macam biasa, menjadi babysitter. Menjalani rutin harian seperti biasa. Encik Rizal dapat jugak balik JB semalam. Tapi, baru sekejap tadi dia bertolak semula ke KL.

Makan tengahari tadi dapatlah masak makanan yang dia minta. Dia nak makan ayam masak lemak cili padi. So, aku pun masak jela. Tak susah mana pun. Tengok dia makan bertambah, memang seronok. Untuk minum petang pulak aku buat samosa.

Sekarang aku tinggal berdua semula dengan adik sayang. Tapi, selasa ni adik sayang nak pergi Kuantan then terus balik KL sebab semester baru dah mula. Kembalilah aku sorang-sorang.

Sebenarnya aku mengantuk sangat ni. Tapi gagahkan juga diri update blog sekejap. Tak sempat blogwalking pun. Esok jelah aku melawat kamu-kamu ye. Sekarang aku mahu sign off dan membuat tahi mata.

Bubye !!

1 ulasan:

Jemari Seni berkata...

Bestnyer buat taik mata....hehehehhehe
Takpe laa ni buat taik mata puas-puas esok dah ada anak tak sempat taik mata nak klua dah kena bangun hehehhe.

LinkWithin

Blog Widget by LinkWithin