Duit Tabung Nak Pergi Holiday Kat Bandung

Sabtu, Jun 19, 2010

Dah Kemaruk Ke Apa Ni ??

Semalam aku macam kena rasuk. Banyak pulak entri yang aku post. Ada 5 aku rasa. Macam kemaruk bertahun-tahun tak update blog pulak. Padahal setiap hari mengadap laptop, bukak blog jek terus merapu dan merapik.

Mungkin sebab semalam aku makan Vitamin terlebih tu yang bersemangat nak mengupdate blog walaupun idea yang ada hanyalah idea merapu dan merapik.

Ni pun entri aku yang kedua dalam masa 4 jam. Memang betul-betul kemaruk. Bahaha.

Aku tengah tunggu lunch time Encik Rizal ni. Rasa macam nak ajak dia makan kat KFC pulak. Tapi sebelum tu aku nak singgah pejabat pos. Nak poskan barang adik sayang.

Lepas tu aku ingat nak suruh dia drop aku kat Jusco Bukit Indah. Aku nak survey kasut, laptop dan juga nak beli barang personal *ehem*ehem*.

Malam ni macam nak tengok wayang la. Nak tengok filem A-Team. Mungkin tengok kat MBO jek, malas nak pergi jauh-jauh. Ada tak antara kamu-kamu yang dah tengok filem tu. Best tak ? Berbaloi ?

Eh nak chow dah. Encik Rizal ajak pergi lunch. Nanti aku update lagi.

Bubye.

Tiada ulasan:

LinkWithin

Blog Widget by LinkWithin